perjantai 6. marraskuuta 2009

Oh yes, I'm fine. Everything's just wonderful.

Eiliset ruokailut:
klo7: 2 kuppia vihreää teetä(kahvi oli loppu...)
klo11: hesen kanasalaatti ILMAN mitään kastiketta tai sitä leipää, 220kcal/annos+iso jäävesi
klo14-18: 4 kuppia vihreää teetä
klo19: mexikolaista wokkia n.250g, 43kcal/100g+tomaattimurskaa n.300g, 20kcal/100g
klo19----> vihreää teetä

Päivän total n.400kcal :)
Jännittää mennä tänään punnaamaan itseni.....toivottavasti en järkyty kovasti X____X
Rakastan vartaloani kun olen laihtunut, lantioluut tuntuvat ja näkyvät, selkäränka, solisluut jne. Silti, vihaan rintojani. Ne ovat aina olleet melko suuret, aina kun laihdutan ne alkavat roikkumaan >8O Onko muilla samanlaista ongelmaa ??? Yritän piiskata itseni salille, jotta saisin sen liikunnan kunnolla käyntiin, se voisi kiinteyttää myös kyseisiä ongelmakohtia. Voi kun olisin syntynyt pienirintaisena.

Älkää kysykö miksi kuva on väärinpäin en jaksanut kääntää.
Kohta taas kouluun.....huoh.
Asia jota talvessa inhoan ovat jäiset tiet. En ole uskaltautunut moneen päivään huristelemaan autollani. Pelkään niin että ajan kolarin ja kuolen. Tai ajan kolarin ja nolaan itseni.
Kai tänään on pakko uskaltautua radalle, pitää päästä puntarille.

2 kommenttia:

  1. Ei ole kyllä ollut sellaista ongelmaa, toivoisin ainakin että laihdutuksen myötä rintani katoaisivat kokonaan xo

    VastaaPoista
  2. Itekki oon huomannu (tai en tiiä kuvittelenko) et lantioluut, solisluut ja selkäranka tuntuu/näkyy paljon paremmin! :P Voi sua mua huolettaa enemmänki se et kun laihutan mun rinnat hävii kokonaan, ite oon toooosi pieni rintasta tyyppiä :s Ärsyttävää.

    VastaaPoista